Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky


OBCHODNÍ PODMÍNKY


Identifikační a kontaktní údaje prodejce:

Provozovatel - sídlo společnosti:

FISMONA s.r.o.
Babice nad Svitavou 353
664 01 Babice nad Svitavou

IČ: 02188384
DIČ: CZ02188384                 

e-mail: info@azbox.cz

Provozovna - prodejna:

AZbox.cz
Cejl 91
602 00 Brno

tel: +420 545 572 438

tel: +420 778 097 718        
e-mail:  info@azbox.cz

 

 

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem v Brně, oddíl C vložka 80566.

Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR: 
2800502649 / 2010 (Fio banka, a.s.)

Bankovní spojení pro Slovensko v EUR:

2800502649/8330

Bankovní spojení pro Slovensko a mezinárodní platby v EUR
IBAN:  CZ8420100000002800502649
BIC kód/SWIFT:  FIOBCZPPXXX

Ceny
Ceny jsou včetně DPH, jsme plátci DPH.

Recyklační a autorské poplatky
V ceně výrobku jsou obsaženy všechny případné zákonem stanovené poplatky (PHE a AP). Ceny jsou konečné.

Objednání
Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby a odběru zboží. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Zákazník může ve svém účtu na internetovém obchodu azbox.cz sledovat stav objednávky. Registrace zákazníka není pro nákup nutná (tzn. je dobrovolná).

Platba
Nakupující má možnost volit mezi platbou bankovním převodem, platební kartou online a platbou na dobírku. Některé způsoby dodání zboží umožňují kromě platby v hotovosti také platbu kartou při předání. Tato informace je vždy u dané přepravy uvedena. Za platbu kartou nejsou zákazníkovi účtovány jakékoliv dodatečné poplatky.

Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě platby předem převodem musí být platba uhrazena do 5 dnů od vzniku objednávky, v opačném případě bude objednávka stornována.

O expedici zboží jsou zákazníci informováni emailem a SMS zprávou.


Platba v hotovosti:
Zdarma při převzetí zboží na naší prodejně na adrese: AZbox.cz Cejl, 602 00 Brno. Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte informační SMS a email.

Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účetenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vyřízení objednávky
Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Prodávající odesílá tyto emaily:

  • souhrn objednávky
  • Informace k provedení platby předem (proforma faktura)
  • stav objednávky (přijatá, zaplacená, expedováno, ukončeno)
  • informace o odeslání zboží včetně čísla zásilky a odkazu na sledování stavu zásilky


Expediční lhůta
V převážné většině případů je zboží odesláno během 2-4 pracovních dnů, skladové zboží je odesláno do 24 hodin.

Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.

Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

Forma zásilky
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. K zásilce je přiložena faktura, která také slouží jako záruční doklad.

Převzetí zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

Vrácení zboží
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. P

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Adresa pro vrácení zboží: AZbox.cz Cejl 91 602 00 Brno

Jestliže bylo zboží zakoupeno fyzickou osobou - podnikatelem, nebo právnickou osobou (tzn. na IČ), nevztahuje se na něj možnost vrátit zboží do 14 dnů.

Záruka a reklamace
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Adresa pro uplatnění reklamace:
AZbox.cz
Cejl 91
602 00 Brno

info@azbox.cz

Ochrana osobních údajů

Společnost FISMONA s.r.o. Babice nad Svitavou 353 664 01 Babice nad Svitavou, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem v Brně, oddíl C, vložka 80566, dále jen „Správce“ z důvodu vyřízení objednávky zpracovává tyto osobní údaje:
  • jméno a příjmení,
  • adresa,
  • telefon,
  • e-mail,
  • v případě fyzické osoby podnikatele IČ, DIČ a název společnosti,
  • v případě bankovního převodu číslo bankovního účtu,
  • IP adresa,
  • seznam objednaného zboží,

což nám umožňuje GDPR ve čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, z důvodu plnění smlouvy. Dále pak na základě oprávněného zájmu podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR zpracováváme osobní údaje:

  • emailovou adresu

pro marketingové účely (newslettery, hodnocení zboží, hodnocení obchodu).

Osobní údaje zpracováváme na eshopu 5 let od přijetí objednávky pro případné řešení reklamací a sporů, v účetním systému pak 10 let od vystavení faktury. Po uplynutí této doby Správce data vymaže.

Osobní údaje předáváme těmto zpracovatelům:

  • přepravním společnostem: Česká pošta, GEIS, Uloženka, Zasilkovna
  • účetní: Marika Gavalova
  • společnostem Heureka Shopping s.r.o., Seznam.cz, a.s. a Google LLC za účelem sledování a měření konverzí a hodnocení obchodu a zboží
  • platební bráně ČSOB
  • případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.


Vezměte, prosím, na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům,
  • právo na opravu osobních údajů, popř. omezení zpracování,
  • právo na výmaz osobních údajů,
  • právo vznést námitku proti zpracování,
  • právo na přenositelnost údajů,
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně emailem na info@azbox.cz, nebo písemně dopisem na adresu: AZbox.cz, Cejl 91, Brno 602 00,
  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.


Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Spor mezi prodávajícím (FISMONA s.r.o.) a kupujícím lze také řešit mimosoudní cestou. Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

Obchodní podmínky vstupují v platnost od 1. 11. 2019


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).