Elektro - AzBox.cz, nákupní řád


Provozovatel: FISMONA s.r.o.

adresa provozovny: Babice nad Svitavou 353, Babice nad Svitavou, 66401, tel: (CZ) 545572438
číslo účtu: Fio banka, a.s. - 2800502649/2010
číslo účtu na Slovensku v EUR: SK6583300000002800502649
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
1. Základní pravidla nákupu
  • Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné.
  • Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků.
  • Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem při registraci.
  • Zákazník je o stavu své objednávky informován pomocí elektronické pošty a pomocí služby sledování objednávek.

2. Výběr zboží
  • Výběr skupiny zboží provedete v položce Katalog, kde Vám bude zobrazen vybraný seznam zboží a vy můžete pohodlně vybírat.
  • Zboží do Košíku je možno přidávat poklepem na ikonu Objednávám umístěnou v řádku konkrétního vybraného zboží.

3. Objednávka
  • Pokud nejste zaregistrován(a), máte možnost si zřídit uživatelský účet. Výhodou registrace je ušetřit vám při dalších nákupech práci spojenou při novém a novém vyplňování potřebných údajů.
  • Novou registraci vytvoříte v položce Přihlásit a stisknutím tlačítka Zaregistrovat se jako nový zákazník
  • Po úspěšném vyplnění formuláře budete zaregistrováni a bude vám automaticky zřízen uživatelský účet. Současně o stavu svých objednávek budete informováni pomocí elektronické pošty.
  • Jestliže máte vybráno můžete přistoupit k Pokladně, kam se dostanete pomocí odkazu Pokladna umístěného na horní liště každé stránky, nebo pomocí tlačítka K pokladně umístěného v Košíku.
  • Vyplníte formulář adresou pro dodání zboží (není nutno vyplňovat v případě, že jste registrováni, vyplnění se provede automaticky - v tomto případě je nutno se předem přihlásit) a stisknutím tlačítka Odeslat objednávku tuto objednávku odešlete.
  • Teprve nyní je Vaše objednávka odeslána!
  • V případě že jste registrováni, můžete v položce Moje objednávky sledovat stav vyřízení vaší žádosti.

4. Platební metody
  • Platba dobírkou: Dobírka
    zboží Vám bude zasláno na dobírku (pouze v rámci ČR).
    Postup je následující:
    • Jako způsob platby zvolíte dobírkou a odešlete tlačítkem Odeslat objednávku.
    • Objeví se potvrzení objednávky. Toto potvrzení je možno vytisknout.
    • Nyní už jen čekáte na příchod balíku.
    K ceně je účtováno poštovné - přepravce Česká pošta:
    • 129,- Kč
    • 129,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    K ceně je účtováno poštovné - přepravce PPL:
    • 129,- Kč
    • 129,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    Používáme tyto přepravní společnosti:
    • Česká pošta - u výrobků do hmotnosti 20 max. 30kg
    • PPL - u výrobků do hmotnosti 30kg
  • Platba platební kartou platební karta
    Pokud jste majiteli platební karty, máte snadnou možnost platby za vybrané zboží.

    K ceně je účtováno poštovné - přepravce Česká pošta:
    • 99,- Kč
    • 99,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    K ceně je účtováno poštovné - přepravce PPL:
    • 99,- Kč
    • 99,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    Postup je následující:
    • Jako způsob platby zvolíte on-line platební karta a odešlete tlačítkem Odeslat objednávku.
    • Objeví se stránka pro potvrzení platby a spojení s platební bránou autorizačního centra.
    • Po kliknutí na tlačítko "Připojit k platební bráně" budete bezpečně pomocí protokolu HTTPS přesměrováni na zabezpečené stránky autorizačního centra, kde vyplníte všechny požadované položky. Pro akceptaci karty je využito 3D-Secure řešení (nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu). Všechny zadávané údaje jsou šifrovány, vzniká tak 100% jistota platby za vybrané zboží. Všechny informace o Vaší platební kartě předáváte pouze bance, nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup.
    • Po provedení všech potřebných úkonů budete vráceni zpět na naše stránky, kde Vám bude zobrazen výsledek transakce.
    • V případě úspěšné platby bude na Vaši e-mailovou adresu odesláno potvrzení objednávky spolu se seznamem nakoupeného zboží a celkovou částkou platby.
    • Naši pracovníci provedou kontrolu a odešlou Vám objednané zboží.
  • Osobní odběr na pobočce HeurekaPoint
    Vybrané zboží máte možnost odebrat osobně, a to na pobočkách HeurekaPoint (Uloženka).
    Seznam poboček Uloženka.cz: klikni zde

    K ceně je účtováno poštovné - platba v hotovosti nebo kartou na pobočce:
    • 69,- Kč
    • 69,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 5000,- Kč
    K ceně je účtováno poštovné - platba bankovním převodem předem:
    • 49,- Kč
    • 49,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 5000,- Kč
    K ceně je účtováno poštovné - platba platební kartou předem:
    • 49,- Kč
    • 49,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 5000,- Kč
    Postup je následující:
    • Zvolte pobočku HeurekaPoint na které si přejete zásilku vyzvednout.
    • Jako způsob platby zvolíte v hotovosti, nebo platební kartou, nebo, převodem a odešlete tlačítkem Odeslat objednávku.
    • Zboží Vám bude odesláno na požadovanou pobočku a následně budete vyzváni e-mailem k vyzvednutí připravené zásilky.
  • Osobní odběr
    Vybrané zboží máte možnost odebrat osobně, a to v naší prodejně v Brně na ulici Cejl 91.
    K ceně není účtováno nic.
  • Bankovním převodem

    K ceně je účtováno poštovné - přepravce Česká pošta:
    • 99,- Kč
    • 99,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    K ceně je účtováno poštovné - přepravce PPL/GEIS:
    • 99,- Kč
    • 99,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 400,- Kč
    • 0,- Kč když je celková hodnota objednávky je větší jak 50000,- Kč
    Platební metoda určená pro uživatele služby Homebanking a zákazníky ze zahraničí (SLOVENSKO). Po dokončení objednávky je vám zobrazena částka odpovídající hodnotě vámi objednaného zboží, konstantní symbol a variabilní symbol platby, který je tvořen číslem objednávky pro jednoznačnou identifikaci.
    Po převedení částky na náš účet v české republice 2800502649/2010
    pro zákaníky ze Slovenska číslo účtu na Slovensku v EUR: SK6583300000002800502649
    BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
    se objednávka stává zaplacenou o začíná se realizovat její zpracování.

5. Objednávky do zahraničí
  • Naši klienti ze Slovenska mají možnost objednávat zboží a uhradit jej předem na k tomu určený účet vedený na Slovensku - SK6583300000002800502649
    BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX (žádné mezinárodní poplatky). Zboží je expedováno po potvrzení platby na náš účet.
    K ceně je účtován příplatek do zahraničí dle místa určení, v případě že objednávka je určena mimo ČR

6. Sledování objednávek
  • Pomocí této služby máte možnost sledovat průběh vaší objednávky od potvrzení až po její vyřízení a dodávku na místo určení. Služba je dostupná po kliknutí na odkaz Moje objednávky v horní navigační liště. Po úspěšném přihlášení k svému zákaznickému účtu, pomocí uživatelského jména a svého hesla, Vám jsou prezentovány všechny vaše dosavadní objednávky dle čísla objednávky, data objednání a celkové částky objednávky.

7. Zrušení objednávky
  • Zrušení objednávky je možné pouze v těchto výjimečných případech:
    • Zboží není na skladě
    • Neproběhla platba za zboží
    • Jedná se o falešnou objednávku
  • Zákazník je vždy informován na jím zadanou e-mailovou adresu o důvodu zrušení objednávky a je mu nabídnuto řešení vzniklé situace.
  • Ke zrušení objednávky z důvodu "zboží není na skladě" dochází v případě, kdy zboží nejsme schopni zajistit ani alternativními zdroji v prezentované expediční lhůtě. Zrušení objednávky v tomto případě vždy předchází e-mailová komunikace mezi kompetentním zaměstnancem a zákazníkem, která obsahuje konkrétní důvody a nabídku prodloužení expediční doby nebo nákupu zboží se srovnatelnými parametry, popř. jiné alternativní řešení.

8. Cena zboží
  • Cena zboží je uvedena s DPH a je platná pouze pro objednávkový systém.
  • Firma si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen (cen v katalogu nikoli na objednávce) bez předchozího upozornění.

9. Jak postupovat při reklamaci ?
  • Naše firma se snaží být našim zákazníkům pokud možno co nejblíže. Moc dobře víme jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci.
  • Nikdo Vám nebude namlouvat, že naše zboží je naprosto bezporuchové, a že se tudíž žádné reklamace bát nemusíte. To by asi nebylo moc seriozní a ani nepředpokládáme, že by jste tomu uvěřili.
  • Pokud už se tedy stane, že zboží Vám nedošlo úplně v pořádku, postupujte prosím podle následujících instrukcí, usnadníte tak práci nám a Vaše reklamace budeme moci vyřídit v co nejkratším možném termínu k Vaší spokojenosti.
    • Připravte si prosím dodací list od zásilky, na kterou Vám zboží bylo doručeno.
    • Zabalte vadné zboží a nezapomeňte přiložit kopii dodacího listu, kdy Vám bylo zboží dodáno, dále pak podrobný popis vady výrobku.
    • Balíček zabalte. Do horního levého rohu nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu.
    • Takto připravené zboží, odešlete jako balík poštou na naši adresu (viz nahoře).

10. 14 denní záruka vrácení peněz.
  • V souladu se zákonem č.89/2012 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí za předpokladu, že byla kupní smlouva uzavřena prostředky na komunikaci na dálku a nebylo podepsáno prohlášení o uzavření standardní kupní smlouvy.
    V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla daňového dokladu, data nákupu, a čísla účtu pro zaslání peněz.
    Toto ustanovení zákona rovněž nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Tím není nijak dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce.
    Zboží je vhodné vrátit s originálem daňového dokladu. Při vrácení jen některých položek na faktuře zasílejte kopii faktury.
    Zboží je vhodné zaslat doporučeně a pojistit jej (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzaté).
    V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod...).
    Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část v případě, že zboží bylo vráceno nekompletní, poškozené či jinak znehodnocené.
    Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
    Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, muže prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebiteli budou vráceny peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
    Toto nelze uplatnit u zboží jako jsou knihy, CD, audio a videokazety a zboží u něhož zákazník porušil prohlídkou tohoto zboží tzv. pečeť kvality a je tedy na první pohled zřejmé, že se zbožím v původním obalu již bylo manipulováno.
    Zboží s takto porušeným obalem není již možné vzhledem k povaze zboží dále nabízet zákazníkům, z tohoto důvodu není možné takové zboží vrátit.
KATEGORIE OBCHODU



DOPORUČUJEME

PROVOZOVATEL
© AzBox.cz

FISMONA s.r.o.
Babice nad Svitavou 353, Babice nad Svitavou, 66401
IČO: 02188384
DIČ: CZ02188384
Tel: (CZ) 545572438
Fax: (CZ) 545572438

shop@azbox.cz



Napište nám Nákupní řád Reklamační řád Ochrana osobních údajů Nápověda Mapa serveru Affiliate Kontakt

Copyright © 2017 Elektro - AzBox.cz | FISMONA s.r.o., All Rights Reserved
data from Elektro - AzBox.cz